מנהל עסקים תואר שני

ממנהל עסקים

קישורים בתחום השיווק הכוללים ניתוחי שוק שונים

החומר בקישור מוגש במסגרת תחרות שיווק ופרסום אפ"י

במהלך השנים מיטיבה התחרות לשקף את ההתפתחות ואת ההתמקצעות החלים בתחומי השיווק והפרסום בארץ ובעולם. באמצעותה אנחנו עדים לשינויים עמוקים המתחוללים בעיקר בתחום השיווק ולהפיכתו לנושא מרכזי יותר, רציני יותר ומדעי יותר.

"תחושות הבטן" מפנות את מקומן יותר ויותר למחקרים ולתיאוריות, המוכיחים את המצויינות אליה שואפים העוסקים בתחום ואת אחריותם המקצועית. העובדה שלצד ההעמקה נשמר מקומה ההכרחי של היצירתיות, הופך את העיסוק בשיווק למאתגר ולמעניין משנה לשנה, אך גם לסבוך יותר. אבל, אלה הצולחים את הדרישות ההולכות ומחמירות בכל ההיבטים – יכולים להתמוגג מול יצירה חד-פעמית, מול לידתה של ישות חדשה ובעלת השפעה – הלא היא המותג. הטובים מכולם יזכו להתגאות אפילו במותג "שיחיה לנצח".

מתוך דברייה של הגברת עופרה שטראוס, יו"ר קבוצת שטראוס-עלית ויו"ר התחרות

נתונים נוספים